خدمات دوربین مدار بسته و شبکه و فروش دوربین voip

خدمات دوربین مدار بسته و شبکه و فروش دوربین voip

خدمات دوربین مدار بسته و شبکه و فروش دوربین voip

خدمات دوربین مدار بسته و شبکه و فروش دوربین voip

دوربین مداربسته بی سیم

در صورتی که با سیستم دوربین مداربسته آشنایی داشته باشید می دانید که از آنها برای نظارت و کنترل یک محل خاص استفاده می شود ولی همانطور که می دانید نصب دوربین های مداربسته معمولا نیاز به سیم کشی تخصصی (با استفاده از سیم و کابل دوربین مداربسته) و متعلقات دوربین مداربسته دارد و همچنین برای اتصال و خرید این نوع از دوربین ها معمولا هزینه زیادی باید صرف شود که ممکن است در برخی مکان ها مقرون به صرفه نباشد. در همین راستا برخی شرکت ها اقدام به تولید دوربین مداربسته بی سیم یا دوربین مداربسته وایرلس نموده اند، در ادامه با ما همراه شوید تا با قابلیت ها و کاربردهای این نوع دوربین آشنا شوید.

ابتدا بد نیست با تعریف دوربین مداربسته بیسیم آشنا شوید. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی این دوربین ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. بهترین دوربین مداربسته بیسیم دوربینی است که بیشترین تناسب را با شرایط شما داشته باشد. این دوربین ها در انواع مختلف و با قابلیت های گوناگونی تولید شده است که در اینجا به معرفی دو نوع از آن می پردازیم:

مزیت دوربین وایرلس همانطور که از اسم این محصول پیداست بدون سیم بودن آن است که نصب این محصول را بسیار ساده می کند تا نیاز به سیم کشی خاصی نباشد. البته همه ی دوربین ها به تغذیه برق نیاز دارند که باید تنها برای آن سیم کشی کوتاهی انجام داد. برخی از دوربین های وایرلس از باتری داخلی نیز بهره می برند تا بتوانند در صورت قطعی برق برای چند ساعت روشن بمانند. به صورت کلی مزیتهای این دوربین را در زیر لیست می کنیم.

  • راحتی نصب بدون تخصص خاص
  • عدم نیاز به سیم کشی
  • اتصال بی سیم به اینترنت و انتقل تصویر
  • انتقال تصویر رایگان بدون نیاز به آی پی ثابت
  • گردش برخی از دوربین ها یا دید 360 درجه ای

چگونگی انتقال تصویر دوربین بیسیمدوربین های وایرلس به دو طریق به اینترنت متصل می شوند، یکی از طریق کابل لن که نیاز به سیم کشی دارد و دیگری از طریق وایرلس است که می بایست با موبایل، مودم را به دوربین معرفی کرد تا دوربین بیسیم به اینترنت متصل گردد. حال سوال پیش می آید پس از اتصال دوربین به اینترنت انتقال تصویر چگونه انجام میپذیرد. در جواب باید گفت که پس از اتصال دوربین به اینترنت، تصاویر به سرور شرکت پشتیبانی دهنده انتقال میابد و هر زمان صاحب دوربین بخواهد تصاویر را روی تلفن همراه خود دریافت می کند. این انتقال تصویر به اصطلاح P2P نام دارد و خریدار را از هزینه کردن بابیت انتقال تصویر دوربین مداربسته بی نیاز می کند.

 

امنیت انتقال تصویر دوربین بیسیمتمامی تولید کنندگان دوربین های وایرلس برای محصولشان لایه های امنیتی خاصی را پیاده سازی میکنند. اگر مصرف کننده محصول توصیه های سازنده محصول را اجرا نماید، امنیت این دوربین ها به بالاترین حد ممکن می رسد و امکان هک کردن تقریبا صفر می شود.

خرید دوربین وایرلسبرای خرید دوربین مداربسته وایرلس می توان گزینه های مختلفی را در نظر گرفت. از فروشگاههای حقیقی تا فروشگاههای اینترنتی می توانند این نوع دوربین را در اختیار مصرف کننده قرار دهند. حال فرق فروشگاه دی رادین کالا با این فروشگاهها در این است که تمام دوربین ها قبل از قرار گرفتن در سایت توسط کارشناسان دی سی ای کالا بررسی شده تا از جهت کارکرد و سرعت انتقال تصویر بهترین کارایی را داشته باشد. اگر این محصولات در آزمایش ها سربلند باشند سپس در سایت قرار خواهند گرفت. در نهایت مصرف کننده می تواند خرید موفقی را در سایت دی سی ای کالا تجربه داشته باشد.

پکیج دوربین مداربسته بی سیمدر فروشگاه رادین سیستم می توانید انواع پکیج های دوربین مداربسته وایرلس را نیز مشاهده کنید. این پکیج ها مجموعه کاملی از دوربین و متعلقات آن را ارائه می دهد که می توانید با توجه به شرایط ساختمان خود از پکیج های کوناگونی استفاده کنید. در پکیج هشت کانال دوربین مداربسته وایرلس مدل LW-8، پک چهار کانال دوربین مداربسته وایرلس مدل LW-4 و پک چهار دوربین LCD دار وایرلس مدل Xens را مشاهده می کنید. این پکیج ها دارای دوربین های 1.3 مگاپیکسلی هستند و تمامی متعلقات مورد نیاز دوربین مداربسته در آن ها قرار گرفته است. فروش دوربین بیسیم در به سادگی امکان پذیر شده است.

دوربین مدار بسته شهرک ناز , دوربین مدار بسته در جاده مخصوص , دوربین مدار بسته سیمین دشت ,

دوربین مدار بسته در رباط کریم ,دوربین مدار بسته در شهرک صنعتی , دوربین مدار بسته در تهران , دوربین مدار بسته در شهر قدس

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.